dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولسلال=سلام ... اول بايد بگم كه از دوستاني كه نظر دادن و از اونايي كه عضو شدن ممنونم..كم كم اعضا داره هي ميره بالا..واقعا ممنون....دوم هم كه ميتونيد تو پيام ها بگيد كه دوست داريد چه چيزايي تو سايت بذارم...فعلا باي..


نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:11 توسط Farnoosh| |

اينم از عكساي Emma Watson كه به در خواست يكي از عضو هاي عزيزمون گذاشتم...

  

 

 

 

 

خب ديگه بقيه ي عكسا تو ادامه ي مطلبن...


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:50 توسط Farnoosh| |

در نسخه ي ماه نوامبر مجله ي vogue paris تعدادي عكس هاي جالب انشار يافتند...كه به وسيله ي آرايش و نور پردازي يك دختر مدل 10 ساله،  20 ساله..30 ساله..40 ساله..50 ساله..و بالاخره 60 ساله به نظر ميرسد..

كه البته الان اين مدل حدود 23 سال سن داره اما آرايش ميتونه خلاف اينو ثابت كنه... 

نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:35 توسط Farnoosh| |

اين عكس ها حس دارن....فقط يه كم صبر كن تا بيان..

Coco Rocha high fashion GIFs 2 Gorgeous High Fashion GIFs

Coco Rocha high fashion GIFs Gorgeous High Fashion GIFs

Coco Rocha high fashion GIFs 3 Gorgeous High Fashion GIFs

Coco Rocha high fashion GIFs 4 Gorgeous High Fashion GIFs

Coco Rocha high fashion GIFs 1 Gorgeous High Fashion GIFs

حال كردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:3 توسط Farnoosh| |

 

اغلب فرزندان ستارگان و سوپراستارهای سینما در همه جای دنیا به دنبال شهرت والدین‌شان به شغل بازیگری وارد می‌شوند که در پاره‌ای موارد هم از آن‌ها جلو می‌زنند.
 
هنرپیشه‌های سینما در همه جای دنیا به تبع شغل بازیگری‌شان، از شهرت برخوردار می‌شوند و مردم هم به دلایل مختلفی از جمله معروفیت آن‌ها و تقلید از سبک زندگی آن‌ها، علاقه‌مند به دانستن بسیاری مسائل خانوادگی و زندگی خصوصی این هنرپیشه‌ها می‌شوند. در این میان، اغلب فرزندان ستارگان سینمایی هم به دلیل همین شهرت، به سمت بازیگری و ادامه راه پدران و مادران‌شان کشیده می‌شوند. ستارگان هالیوود هم از این قاعده مستثنی نیستند، البته تعداد اندکی از فرزندان این بازیگران مشهور، خود می‌توانند جزو بازیگران توان‌مند و معروف شوند و حتی از والدین خود، جلو زده و به شهرت بیشتری دست یابند.

«جان ویت» و دخترش «آنجلینا جولی»



عکس آنجلینا جولی در زمان کودکی در کنار پدرش



«جری استیلر» و پسرش «بن استیلر»



«دونالد ساترلند» و پسرش «کیفر ساترلند»



«مریل استریپ» و دخترش «میمی گامر»



«تام هنکس» و پسرش «کالین هنکس»



«مارتین شین» و پسرش «چارلی شین»


نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:2 توسط Farnoosh| |

 


 
 
 
این تصویر شهر ناگازاکی است  بعد از بمب باران اتمی سال 1945 !!
 

 
 

 
و این تصویر شهر ناگازاکی است در سال 2011 بعد از  زلزله و سونامی.... 

 
 

 
و اکنون سئوال اینجاست..
اون طاق لعنتی از چی ساخته شده ؟
نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:55 توسط Farnoosh| |

 


زن جوانی که در صندلی کناری‌ام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر می‌رسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و ...
چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به کلانتری 148 انقلاب تهران ماجرای عجیبی را پیش روی پلیس قرار داد که تازگی داشت. دختر 21 ساله در تحقیقات گفت: «می‌خواستم به دانشگاه بروم که سوار اتوبوس شدم. زن جوانی که در صندلی کناری‌ام نشسته بود خیلی باکلاس و شیک به نظر می‌رسید، دیدم که به صورتم خیره شده است تا اینکه لبخندی زد و سرصحبت را باز کرد. وقتی شنیدم که با یک پزشک پوست آشناست و دستمال مرطوبی سراغ دارد که باعث از بین رفتن لک و جوش صورتم می‌شود خوشحال شدم. می‌گفت دستمال‌ها بی‌خطر هستند و هر شب باید آن را روی صورتم بگذارم تا پوستم ترمیم شود. «فریماه» همان لحظه یک سری دستمال مرطوب به من داد و خواست شماره موبایلش را داشته باشم و اگر دستمال‌ها تاثیر خوبی روی صورتم گذاشتند با وی تماس بگیرم تا سفارش بدهد از اروپا برایم بیاورند. همان شب دستمال مرطوب را روی صورتم گذاشتم. حس خوبی به من دست داد. از آن به بعد هر شب این کار را می‌کردم. یک هفته نشده بود که با فریماه تماس گرفتم و بسته جدیدی از دستمال‌ها را سفارش دادم. همدیگر را دیدیم و او با گرفتن 20 هزار تومان دستمال‌ها را به من فروخت».

دختر دانشجو افزود: «هر شب مرتب دستمال‌ها را استفاده می‌کردم و اگر آنها را به صورتم نمی‌گذاشتم نمی‌توانستم بخوابم و نیمه‌های شب از خواب می‌پریدم. اصلا تصور نمی‌کردم که معتاد دستمال‌ها شده‌ام. رفته رفته وقتی از دستمال‌ها استفاده نمی‌کردم خمار و خواب‌آلود می‌شدم. خواهرم که از نزدیک شرایط من را دنبال می‌کرد ترسیده بود، طوری حرف می‌زد که انگار مطمئن است من مواد مصرف می‌کنم اما نمی‌پذیرفتم. هر بار با فریماه تماس می‌گرفتم قیمت دستمال‌ها را چندین برابر بالا می‌برد. سومین بار بود که 100 هزار تومان خواست، ناچار بودم بپردازم. هر هفته وقتی با فریماه تماس می‌گرفتم چون می‌دانست وابستگی شدیدی به دستمال‌ها دارم قیمت را بالاتر می‌برد. خواهرم که بیشتر متوجه رفتارها و بی‌تابی‌های من شده بود خانواده را در جریان قرار داد. اصرار داشتند آزمایش بدهم. من تصور نمی‌کردم چنین جواب عجیبی بشنوم، به خاطر همین پذیرفتم و آزمایش دادم. نتیجه باورنکردنی بود.

در خون من یک نوع ماده مخدر به نام «ال‌سی‌من» وجود داشت که از راه پوست و دستمال‌های مرطوب من را معتاد کرده بود. وقتی با فریماه تماس گرفتم و شنید می‌دانم چه بلایی بر سر من آورده است تماس را قطع کرد و از آن به بعد گوشی‌اش خاموش است. من از این زن که می‌تواند دخترهای دیگر را نیز فریب دهد، شکایت دارم». ماموران با شنیدن ادعاهای دختر دانشجو به بررسی‌های تخصصی دست زدند و پی بردند «ال‌سی‌من» یک نوع ماده مخدر سوییسی بوده و از طریق اروپا وارد ایران شده است.

ماموران دریافتند که فریماه با اطلاع از اینکه دستمال‌ها اعتیاد‌آور هستند، سوار اتوبوس‌ یا مترو به جذب مشتری از میان دختران جوان پرداخته و با استفاده از عدم آگاهی آنان به خطری که در پیش دارند ابتدا با قیمت‌های پایین دستمال‌های «ال‌سی‌من» را در اختیارشان گذاشته سپس با اعتیاد طعمه‌هایش پول زیادی به جیب می‌زند.
تحقیقات در این باره که آیا باند سازمان‌یافته‌ای به چنین اقدام خاموشی دست می‌زند ادامه دارد.

نوشته شده در شنبه 26 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:15 توسط Farnoosh| |

نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 20:25 توسط Farnoosh| |

 
آیا خداوند شر را آفریده است ؟!
 

روزی یک استاد دانشگاه تصمیم گرفت تا دانشجویانش را به مبارزه بطلبد. او پرسید: `آیا خداوند هر چیزی را که وجود دارد، آفریده است؟`
دانشجویی شجاعانه پاسخ داد: "بله."
استاد پرسید: "هر چیزی را؟"
پاسخ دانشجو این بود: "بله هر چیزی را."
استاد گفت: "در این حالت، خداوند شر را آفریده است. درست است؟ زیرا شر وجود دارد."
برای این سوال، دانشجو پاسخی نداشت و ساکت ماند. استاد از این فرصت حظ برده بود که توانسته بود یکبار دیگر ثابت کند که ایمان و اعتقاد فقط یک افسانه است.
ناگهان، یک دانشجوی دیگر دستش را بلند کرد و گفت: "استاد، ممکن است که از شما یک سوال بپرسم؟"
استاد پاسخ داد: "البته."
دانشجو پرسید: "آیا سرما وجود دارد؟"
استاد پاسخ داد: "البته، آیا شما هرگز احساس سرما نکرده اید؟"
دانشجو پاسخ داد:
"البته آقا، اما سرما وجود ندارد. طبق مطالعات علم فیزیک، سرما عدم تمام و کمال گرماست و شئی را تنها در صورتی میتوان مطالعه کرد که انرژی داشته باشد و انرژی را انتقال دهد و این گرمای یک شئی است که انرژی آن را انتقال می دهد. بدون گرما، اشیاء بی حرکت هستند، قابلیت واکنش ندارند. پس سرما وجود ندارد. ما لفظ سرما را ساخته ایم تا فقدان گرما را توضیح دهیم."
دانشجو ادامه داد: "و تاریکی؟"
استاد پاسخ داد:
"تاریکی وجود دارد."
دانشجو گفت:
"شما باز هم در اشتباه هستید، آقا. تاریکی فقدان کامل نور است. شما می توانید نور و روشنایی را مطالعه کنید، اما تاریکی را نمی توانید مطالعه کنید. منشور نیکولز تنوع رنگهای مختلف را نشان می دهد که در آن طبق طول امواج نور، نور می تواند تجزیه شود. تاریکی لفظی است که ما ایجاد کرده ایم تا فقدان کامل نور را توضیح دهیم."
و سرانجام دانشجو پرسید:
- "و شر، آقا، آیا شر وجود دارد؟
خداوند شر را نیافریده است. شر فقدان خدا در قلب افراد است، شر فقدان عشق، انسانیت و ایمان است. عشق و ایمان مانند گرما و نور هستند. آنها وجود دارند. فقدان آنها منجر به شر می شود."
و حالا نوبت استاد بود که ساکت بماند.
www.iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

نام این دانشجو آلبرت انیشتین بود ...

نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 20:14 توسط Farnoosh| |

 

میگن یه روز جبرئیل میره پیش خدا گلایه میکنه که: آخه خدا، این چه وضعیه آخه؟ ما یک مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر میکنن اومدن خونه باباشون! به جای لباس و ردای سفید، همه شون لباس های مارک دار و آنچنانی میخوان! هیچ کدومشون از بالهاشون استفاده نمیکنن، میگن بدون ‘بنز’ و ‘ب ام و’ جایی نمیرن! اون بوق و کرنای من هم گم شده… یکی از همین ها دو ماه پیش قرض گرفت و رفت دیگه ازش خبری نشد!

آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو زدم… امروز تمیز میکنم، فردا دوباره پر از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه است! من حتی دیدم بعضیهاشون کاسبی هم میکنن و حلقه های بالای سرشون رو به بقیه میفروشن .
خدا میگه: ای جبرئیل! ایرانیان هم مثل بقیه، فرزندان من هستند وبهشت به همه فرزندان من تعلق داره. اینها هم که گفتی، خیلی بد نسیت! برو یک زنگی به شیطان بزن تا بفهمی درد سرواقعی یعنی چی!!!

جبرئیل میره زنگ میزنه به جناب شیطان… دو سه بار میره روی پیغامگیر تا بالاخره شیطان نفس نفس زنان جواب میده: جهنم، بفرمایید؟
جبرئیل میگه: آقا سرت خیلی شلوغه انگار؟
شیطان آهی میکشه و میگه: نگو که دلم خونه… این ایرونیها اشک منو در آوردن به خدا! شب و روز برام نگذاشتن! تا روم رو میکنم این طرف، اون طرف یه آتیشی به پا میکنن! تا دو ماه پیش که اینجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتیش بازی!… حالا هم که… ای داد!!! آقا نکن! بهت میگم نکن!!!

جبرئیل جان، من برم …. اینها دارن آتیش جهنم رو خاموش میکنن که جاش کولر گازی نصب کنن!!

 
نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 19:33 توسط Farnoosh| |

سلام به همه....اول بايد از اونايي كه عضو شدن يه تشكر جانانه بكنم و بهشون بگم مرسي و اينكه از كارتن هيچ وقت پشيمون نمي شيد...... به در خواستتون هم عمل ميكنم...

نوشته شده در جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:20 توسط Farnoosh| |

نوشته شده در پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:3 توسط Farnoosh| |

سلام دوستان خوبم..من ميخوام تو سايت جايي رو واسه هري پاتريا بذارم.چون خودمم شديد هري پاتريم.ولي خوب نمي دونم شما ها دوست داريد يا نه.لطفا نظر بديد و بگيد كه اين كارو بكنم يا نه...

هري پاتريااش ش ش ش با يه جغد به من خبر بديد..

نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 19:53 توسط Farnoosh| |

salam doostan.azatoon kheli gele daram.chera faqat chand nafar bayad nazar bedan?age shomaha nazar nadid man chetormitoonam chizaii ro ke mikhaid too veblog bezaram?azatoon khahesh mikonam nazarbedid va mano rahnamaii konid. 

نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 19:50 توسط Farnoosh| |

سرگرميطنز و کاريکاتور 
تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!
 
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ... گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!
  
رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کنم!
 
 با دوستم رازِ بقا میدیدیم بهم میگه:شیرایِ نَر همشون صورتاشون مو داره !!!
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط اونائی که عضو پایگاه مقاومت بسیج جنگلن اینطورین
  
دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟
میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!
  
اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟؟؟
میگم: آره
میگه : عکسشـــــــــــــه؟؟؟
میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!!!
 
 
 
 
 داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم
دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود
مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن
یه دفعه دوستم از خواب پریدو گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟
گفتم پَــ نَ پَــــ ،خرمشهر آزاد شد
رفتم سم بخرم واسه سوسک یارو میگه میخواین سریع بمیره؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!

 

دوستم گفت هر وقت نا امید شدی برو کوهستان و داد بزن امیدی هست؟ جواب میاد هستـــ هستـــ هست ..... من هم رفتم کوهستـان و داد زدم امیدی هست؟ جواب اومد پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَـــــ ....!!{-7-}

  سگم رو بردم پیش دامپزشک، منشیش میگه سگتون مریضه؟میگم پـــَ نَ پـــَ خودم هاری گرفتم سگم گفت آشنا داره منو آورد اینجا معالجه کنه.

 

 

 

 

دارم سبزی خورد می کنم ... دستم بریده ... میگم مامان چسب داری؟
میگه دستتو بریدی؟!
پَـــ نَ پَــــ می خوام کارم تموم شد دوباره سبزیارو بچسبونم!

 

 

 

به دوستم زنگ زدم ميگم ماشينم روشن نميشه ميگه استارت ميزني روشن نميشه؟
میگم پَـــ نَ پَــــ وقتي ازش خواهش ميكنم روشن نميشه

تو صف بربری نوبتم شده یارو میگه بربری میخوای؟
 پَـــ نَ پــَـَـَـــ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم

کلاغه به روباهه میگه:گفتی آواز بخون که پنیر از دهنم بیافته؟
روباهه میگه:پـَـَـ نَ پـَـَــــ می خواستم واسه آکادمی موسیقی گوگوش ازت تست بگیرم

یــارو سربازي بوده برادرش نامه ميده: ما برات خواستگاري رفتيم، برات زن گرفتيم، خدا بهت يه پسر داد، اسمش كامبيزه، زنت خراب بود، طلاقش داديم. مواظب خودت باش. ديگه بدون فكر ازدواج نكن. اينا همه تجربست

دختره میگه اگه من برم خارج تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟
پَـــ نَ پَـــ میرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید ... شاید

زنگ زدم به دوست دختر دوستم فوت ميكنم ميگه مزاحمي؟
ميگم پَـــ نَ پَــــ نسل جديد كولرهاي ال جي هستم با دو سيم كارت مجزا

شمع های ماشینم سوخته,رفتم تعمیرگاه...میپرسه عوضشون کنم؟
پـَـَـ نَ پـَـَــ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی

ازم میپرسه: اگه یه موقعیت بهتری برات جور شه منو ول میکنی؟
میگم:پَـــ نَ پَـــ لگد به بختم میزنم بات میمونم تا تو یه موقعیت بهتر برات جور شه منو بپیچونی

به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟
پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

سر جلسه امتحان به دختره ميگم سواله 8 چي ميشه؟ميگه تقلب ميخواي؟
ميگم پـَـــــــ نَ پــَــــــــ ميخوام ببينم سطح علميت درچه حد با خانواده بيايم خواستگاريت

  

نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:8 توسط Farnoosh| |

احمقانه ترین ابتکارات در تعمیر ماشین :)) ارسال به دوست
سرگرمي - طنز و کاريکاتور

بقيه در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: گروه اینترنتی سالی جون


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,ساعت 13:16 توسط Farnoosh| |

سلام..امروز جند تا عكس گذاشتم كه اگه نبيني از دستت رفته....همه چي...عكس از طبيعت،فانتزي،عاشقونه،يچه هاي ناز...فقط برو تو ادامه مطلب...


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:31 توسط Farnoosh| |

 

قربانی گرفتن سریال ماه رمضان
خانواده مهدی که به تقلید از سریال" پنج کیلومتر تا بهشت" خودکشی کرده؛ قصد شکایت از صدا و سیما دارند با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت کردند.
همشهری: «می‌خواهم روح شوم و ببینم بابا و مامان راجع به من چه می‌گویند.» این آخرین جمله‌ای بود که محمد مهدی قبل از شروع بازی مرگبارش به زبان آورد. او سه شنبه هفته گذشته وقتی خودش و برادر 6 ساله‌اش را در خانه تنها دید، تصمیم گرفت همانند سریال مورد علاقه‌اش تبدیل به یک روح شود و به مکان‌های مورد علاقه‌اش سر بزند، غافل از اینکه بازی او سرنوشت شومی به دنبال خواهد داشت. حالا 7 روز از حادثه‌ای که برای پسربچه 12 ساله گذشته می‌گذرد.

 7 روزی که حاصل آن برای پدر و مادر محمدمهدی چیزی جز گریه و اندوه نبوده است. درست زمانی که خیلی از ما مشغول مسافرت و استراحت در تعطیلات عید فطر بودیم، اعضای خانواده «کوهی» پله‌های بیمارستان سوم شعبان را دوتا یکی می‌کردند به امید اینکه شاید از زبان پزشکی بشنوند: «پسرتان به زندگی برگشته است.» اما 7 روز گذشت و محمدمهدی نه‌تنها به هوش نیامد که بنا بر نظر قطعی پزشکان، دچار مرگ مغزی شد.

تقلید مرگبار
«محمد مهدی علاقه زیادی به یکی از سریال‌های ماه رمضان داشت و جانش را هم سر تقلید از این سریال گذاشت.» این را پدر محمدمهدی می‌گوید. وی می‌افزاید: «پسرم بیش فعال بود و فیلم‌ها و سریال‌هایی را که می‌دید، تأثیر زیادی در او می‌گذاشت. دست آخر هم تقلید از یکی از همین سریال‌ها کار دستش داد و ما را داغدار کرد.»

ماجرا چه بود؟
بعد از ظهر سه شنبه گذشته، هیچگاه از یاد پدر و مادر محمدمهدی نخواهد رفت. زمانی که او سر کار بود و وقتی همسرش برای خرید خانه را ترک کرد، بچه‌ها در خانه تنها ماندند...
بقيه در ادامه ي مطلب....

ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت 10:30 توسط Farnoosh| |

 

 

 

 

گوگل ارث (Google Earth) یکی از ابزار موتور جستجوی گوگل است که به هرکاربری که به اینترنت متصل باشد این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک به هر نقطه‌ای از کره زمین سفر کند و تصاویر هوایی منطقه مورد نظرش را ببیند.

 

 

 

گوگل ارث (Google Earth) یکی از ابزار موتور جستجوی گوگل است که به هرکاربری که به اینترنت متصل باشد این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک به هر نقطه‌ای از کره زمین سفر کند و تصاویر هوایی منطقه مورد نظرش را ببیند.

 
در میان تصاویری که گوگل ارث تهیه کرده، تصاویری خارق‌العاده و عجیب ثبت شده که در این‌جا 10 تصویر عجیب که توسط این ابزار گوگل نمایش داده شده است را می‌بینیم، اگرچه برخی اعتقاد دارند این تصاویر دست‌کاری شده است:

 

 
1.دریاچه خون عراق

 

 
با منتشر شدن این عکس، افسانه‌هایی مبنی بر این که کشتارهای اخیر در عراق باعث به وجود آمدن دریاچه‌ای از خون شده اما حقیقت این است که ورود فاضلاب‌ به این دریاچه رنگ آن را تغییر داده است.

 

2.تصویر صورت بر روی خاک

 

 
این تصویر عجیب مربوط به منطقه آلبرتا در کاناداست. فرسایش زمین باعث شده تا چهره نیم‌رخ یک انسان بر روی خاک نقش ببندد. برخی عقیده دارند جاده‌ای که در امتداد گوش‌های تصویر قرار دارد، شبیه هد‌فونی شده که فرد در گوش خود قرار داده است.

 

3.جزیره عشق

 

 
این تصویر مربوط به جزیره‌ای در نزدیکی کروواسی، با مساحتی در حدود 130 هزار یارد مربع است. در جزیره عشق کسی زندگی نمی‌کند و صاحب جزیره تا زمانی که عروس و دامادها برای گذراندن ماه عسل خود در این جزیره به او مراجعه کردند از شکل ظاهری جزیره‌اش بی‌خبر بود.

 

4.کشتی گمشده

 

 
این کشتی باری بولیویایی در سال 2003 میلادی در نزدیکی سودان غرق شده بود و پس از انتشار این تصویر، بلافاصله موقعیت کشتی غرق شده مشخص شد.

 

5.صلیب شکسته آلمان‌ها

 

 
ساختمان متعلق به نیروی دریایی آمریکا در سان دیاگو در سال 1967 میلادی ساخته شده است و تنها معمار و بخشی از سازندگان این ساختمان از تصویر هوایی آن باخبر بودند. بعد از انتشار عکس هوایی این ساختمان توسط گوگل ارث در سال 2007 میلادی، نیروی دریایی آمریکا برای پوشاندن نشان مخوف آلمان‌های نازی 600 هزار دلار هزینه کرد.

 

6.تصویر مجری سرشناس

 

 
این تصویر مربوط به بازیگر و مجری سرشناس آمریکایی "اپرا وینفری" است و گفته می‌شود صاحب این منطقه به خاطر علاقه زیادی که به این مجری دارد، تصمیم گرفته مزرعه ذرت را به صورت تصویر خانم وینفری درو کند.

 

7. لوگوی فایرفاکس

 

 
در سال 2006 میلادی گروهی از دانشجویان دانشگاه اورگن محصولات این مزرعه را به شکل لوگوی مرورگر فایرفاکس درو کردند و این تصویر جالب را به وجود آوردند.

 

8.جزیره گمشده آتلانتیس

 

 
بعد از انتشار این تصویر، اغلب افراد وجود شهر گمشده آتلانتیس را باور کردند. اما کارشناسان گوگل ارث با بررسی این تصویر که مربوط به سواحل آفریقاست، اعلام کردند این تصویر توسط زیردریایی‌ها به وجود آمده‌اند.

 

9.پاپانوئل 

 

 
این تصویر مربوط به پاپانوئل است که طول قد آن نزدیک به 60 کیلومتر است و در کشور فنلاند گرفته شده است.

 

10.هواپیمای جنگنده در پارکینگ

 

 
بعد از انتشار تصویر یک هواپیمای جنگنده که در پارکینگ خودروها پارک شده، مردم شهر پاریس اعلام کردند که آن یک ماکت با اندازه واقعی یک هواپیمای جنگنده میراژ 2000 است.

 
منبع : برنا
نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت 10:10 توسط Farnoosh| |

 

همین چند هفته پیش بود که یک ایرانی داخل بانک در منهتن نیویورک شد و یک شماره از دستگاه گرفت.

وقتی شماره اش از بلندگو اعلام شد بلند شد و پیش کارشناس بانک رفت و گفت که برای مدت دو هفته قصد سفر تجاری به اروپا را داره و به همین دلیل نیاز به یک وام فوری بمبلغ 5000 دلار داره

کارشناس نگاهی به تیپ و لباس موجه مرد کرد و گفت که برای اعطای وام نیاز به قدری وثیقه و گارانتی داره..

و مرد هم سریع دستش را کرد توی جیبش و کلید ماشین فراری جدیدش را که دقیقا جلوی در بانک پارک کرده بود را به کارشناس داد و رئیس بانک هم پس از تطابق مشخصات مالک خودرو بالاخره با وام آقا موافقت کرد آنهم فقط برای دو هفته .

کارمند بانک هم سریع کلید ماشین گرانقیمت را گرفت و...

ماشین به پارکینگ بانک در طبقه پائین انتقال داد.

خلاصه مرد بعد از دو هفته همانطور که قرار بود برگشت 5000 دلار + 15.86دلار کارمزد وام رو پرداخت کرد..

کارشناس رو به مرد کرد و از قول رئیس بانک گفت " از اینکه بانک ما رو انتخاب کردید متشکریم"

و گفت ما چک کردیم ومعلوم شد که شما یک مولتی میلیونر هستید ولی فقط من یک سوال برام باقی مانده که با این همه ثروت چرا به خودتون زحمت دادین که 5000 دلار از ما وام گرفتید؟

ایرونی یه نگاهی به کارشناس بیچاره کرد و گفت: تو فقط به من بگو کجای نیویورک میتونم ماشین 250.000 دلاری رو برای 2 هفته یا اطمینان خاطر با فقط 15.86 دلار پارک کنم.

منبع : داستانک
نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت 10:0 توسط Farnoosh| |

 

تصاویری جادویی از غارهایی در دل طبیعت

 

 

یک عکاس مناظر و محیط زیست شناس آمریکایی تصاویری بی نظیر از غاری لاجوردی در شیلی تهیه کرده است که به نظر می رسد زیباترین غار دنیا باشد.

 
به نظر شما زیباترین غار دنیا کجاست؟ به اعتقاد "لیندی وایدرهافر” غاری زیباتر از این معبد لاجوردی که به دست طبیعت ساخته شده است وجود ندارد.

 
این زن ۶۷ ساله ساکن کلورادو به عنوان یک محیط زیست شناس و عکاس بزرگ مناظر طبیعی از سال ۲۰۰۳ تاکنون شیفته این "معبد مرمری” در دریاچه "جنرال کاره را” واقع در پاتاگونیا در شیلی شده است.

 
این غار مرمری تقریباً پر از آب در کنار یک دریاچه لاجوردی و آسمان آبی فیروزه ای در مدار ۴۵ درجه جنوبی، منظره ای خیالی را در دل طبیعت ساخته اند.

 
این شاهکار خالق در حدود فاصله ۲ هزار کیلومتری در جنوب سانتیاگو در میان مناطقی از دریاچه های بزرگ و کوههای آند قرار دارد.

 
براساس گزارش لارپوبلیکا، همانطور که "لیندی” در کتاب خود با عنوان "نور آبی” گفته است، این غارها "جاودیی” هستند و این عکسها می توانند تصوری از این مناظر خیالی در دنیای واقعی را در ذهن بیننده ایجاد کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : مهــــــــر

نوشته شده در شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,ساعت 9:52 توسط Farnoosh| |

 

یک فرصت برای تست هوش شما

چهار تا سوأل هستش. باید اونها رو سریع جواب بدی.

حق فکر کردن نداری، حالا بزار ببینیم، چقدر باهوش هستی!

آماده ای؟

فرض کنید در یک مسابقه دوی سرعت شرکت کرده اید. شما از نفر دوم سبقت می گیرید حالا نفر چندم هستید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


پاسخ: اگر پاسخ دادید که نفر اول هستید، کاملاً در اشتباه هستید! اگر شما از نفر دوم سبقت بگیرید، جای او را می گیرید و نفر دوم خواهید بود. سعی کن تو سوأل دوم گند نزنی. برای پاسخ به سوأل دوم، باید زمان کمتری را نسبت به سوأل اول فکر کنی.. سوأل دوم: اگر شما توی همون مسابقه از نفر آخر سبقت بگیرید، نفر چندم خواهید شد؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: اگر جواب شما این باشه که شما یکی مانده به آخر هستید، باز هم در اشتباهید. بگید ببینم شما چه طور می تونید از نفر آخر سبقت بگیرید؟؟ (اگر شما از نفر آخر عقب تر باشید، خوب شما نفر آخر هستید و از خودتون می خواهید سبقت بگیرید؟؟؟؟) شما در این مورد خیلی خوب کار نمی کنید، نه؟

 

سوأل سوم: ریاضیات فریبنده!!! این سوأل رو فقط ذهنی حل کنید. از قلم و کاغذ و ماشین حساب استفاده نکنید. عدد 1000 رو فرض کنید. 40 رو به اون اضافه کنید. حاصل رو با یک 1000 دیگه جمع کنید. عدد 30 رو به جواب اضافه کنید. با یک هزار دیگه جمع کنید. حالا 20 تا دیگه به حاصل جمع، اضافه کنید. 1000 تای دیگه جمع کنید و نهایتاً 10 تا دیگه به حاصل اضافه کنید. حاصل جمع بالا چنده؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ: به عدد 5000 رسیدید؟ جواب درست 4100 است. باور ندارید؟ با ماشین حساب حساب کنید.

 

مشخصتاً امروز روز شما نیست. شاید بتونید سوأل آخر رو جواب بدید...

تمام سعی خودتون رو بکنید. آبروتون در خطره!!!

 

سوال آخر: پدر ماری، پنج تا دختر داره: 1-Nana 2- Nene 3- Nini 4- Nono. اسم پنجمی چیه؟

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب: Nunu؟ نه! البته که نه. اسم دختر پنجم ماری هستش. یک بار دیگه سوأل رو بخونید.

نوشته شده در جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت 23:39 توسط Farnoosh| |

چند تا عكس ميذارم...لطفا اگه خوشتون اومد بگين بقيشو بذارم........لطفا نظر بديدددددد...

نوشته شده در جمعه 18 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:16 توسط Farnoosh| |

 

                                         ((   من رفتنيم  ))

اومد پیشم... حالش خیلی عجیب بود فهمیدم با بقیه فرق میکنه.گفت: حاج آقا یه سوال دارم که خیلی جوابش برام مهمه....

گفتم: چشم اگه جوابشو بدونم خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

گفت: من رفتنی ام!

گفتم: یعنی چی؟

گفت: ....

لطفا بقيه ي داستان رو توي ادامه مطلب بخونيد...


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:55 توسط Farnoosh| |

دوستان خواهش ميكنم نظر بديد.در ضمن ازتون دعوت مي كنم كه روزانه به موضوعات هم سر بزنيد.هر روز چند بار آپ ميشه اونجا.لطفا و خواهشا نظر بديد..........

نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:52 توسط Farnoosh| |

 

                                (( دفتر كثيف ))

معلم عصبی دفتر را روی میز کوبید و داد زد : سارا...دخترک خودش را جمع و جور کرد ، سرش را پایین انداخت و خودش را تا جلوی میز معلم کشید و با صدای لرزان گفت : بله خانم؟

 

 

معلم که از عصبانیت شقیقه هایش می زد ، به چشمهای سیاهخ و مظلوم دخترک خیره شد و داد زد : ((چند بار بگم مشقاتو تمیز بنویس و دفترت رو سیاه و پاره نکن ؟ ها؟....

لطفا ادامه داستان رو توي ادامه مطلب بخونيد....


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:15 توسط Farnoosh| |

همه چيز بي فايدست!!!!

1)مدرسه رفتن بی فایده است چون اگه باهوش باشی معلم وقت تو رو تلف میکنه اگه خنگ باشی تو وقت معلمو.

۲) دنبال پول دویدن بی فایده است چون اگه بهش نرسی از بقیه بدت میاد اگه بهش برسی بقیه از تو.
۳) عاشق شدن بیفایده است چون یا تو دل اونو میشکنی یا اون دل تورو یا دنیا دل هردوتونو.
۴) ازدواج کردن بی فایده است چون قبل از ۳۰ سالگی زوده بعد از ۳۰ سالگی دیر.
۵) بچه دار شدن بی فایده است چون یا خوب از آب در میاد که از دست بقیه به عذابه یا بد از آب در میاد که بقیه از دستش به عذابن.
۶) پیک نیک رفتن بی فایده است چون یا بد میگذره که از همون اول حرص میخوری یا خوش میگذره که موقع برگشتن غصه میخوری.
۷) رفاقت با دیگران بی فایده است چون یا از تو بهترن که نمیخوان دنبالشون باشی یا ازشون بهتری که نمیخوای دنبالت باشن.
۸) دنبال شهرت رفتن بیفایده است چون تا مشهور نشدی باید زیر پای بقیه رو خالی کنی ولی وقتی شدی بقیه زیر پای تو رو خالی میکنن.
۹) وبلاگ نویسی بی فایده است چون یا خوب مینویسی که مطلبتو میدزدن و حرص میخوری یا بد مینویسی که مطلبتو نمیخونن و حرص میخوری.
نوشته شده در چهار شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:45 توسط Farnoosh| |

سلام به همگي.متاسفانه من وبلاگي كه با همين آدرس ساخته بودم خراب شد.لطفا به من فرصت بديد تا دوباره سايت رو بازسازي كنم.

من،فرنوش،تنها نويسنده ي سايت در حال حاضر،از شما مي خوام كه به سايت خودتون هميشه سر بزنيد و نظر بديد.ممنون.بعد يه مدت كه به سايت سروسامون بدم،ميتونيد هر مطلبي كه بخوايد رو اينجا پيدا كنيد.لطفا نظر بديد .                           

 

                                              اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir  اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir   اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir   اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir  اسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگليسی بنويسيد        بهاربيست       www.bahar20.sub.ir

نوشته شده در سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,ساعت 14:45 توسط Farnoosh| |

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد


Power By: LoxBlog.Com